Farmaceutske kompanije

Upravljajte ključnim procesima poput prodaje, zaliha, logistike, interakcije sa kupcima i analitike. Precizno planirajte zalihe, digitalizujte procese i smanjite operativne troškove.

Rad sa lotovima

Kreiranje lotova prilikom kreiranja ulaznog dokumenta uz mogućnost importa sa SEF-a ukoliko su definisani od strane dobavljača.

Mogućnost dodavanja dodatnih atributa na lotove radi kasnijeg lakšeg praćenja zaliha.

Kontrola i planiranje zaliha

Praćenje zalihe po lotovima sa rokovima trajanja uz mogućnost upozorenja na istek rokova.

Planirajte optimalne zalihe kako po grupama artikala tako i samim artiklima.

Prilagodljiva rabatna politika

Kreiranje pravila za izračunavanje rabata za komitenta ili grupu komitenata.

Definisanje rabata za razne vrste artikala, količinu, vrednost.

Mogućnost definisanja različitih cenovnih grupa za kupce.

Dimenzije

Mogućnost da se definišu dve globalne dimenzije po kojima će se pratiti profitablinost prodaje i dodeljivanje tih dimenzija direktno na artikle.

Praćenje skrivenih troškova po dimenzijama i mogućnost da se odredi realna zarada po artiklu ili grupi artikala.

Praćenje rezultata marketinških kampanja raspoređivanjem troškova po dimenzijama.

Napredno izveštavanje

Kreiranje višedimenzionih struktura na osnovu izabranih skupa atributa.

Filtriranje, sortiranje i sumiranje podataka prema zadatim atrubitima i po vremenskim okvirima.

Analitika kupaca dobavljača

Automatsko zatvaranje stavki po brojevima dokumenata ili po starosti.

Automatsko slanje IOS-a, opomena ili obaveštenja o dospelom dugu.

Starosna struktura dugovanja i potraživanja uz mogućnost podešavanja dužine i broja perioda.

Parcijalno izveštavanje o dugovanjima po odgovornim osobama za kupce.

Napredna kontrola:

Pratite neto profitnu maržu, trendove prodaje, obrt zaliha i povrat sredstava uloženih u marketing. Optimizujte procese za smanjenje troškova i povećanje efikasnosti.

Kompanije koje su već unapredile svoje poslovanje