Upravljajte finansijskim aspektom projekata i na taj način upravljajte rizicima kod izvođenja projekata umesto da se oslanjate na intuiciju i osećaj. Iskoristite mogućnosti da jasno vidite gde se stvara, a gde gubi vrednost i samim tim gde možete da optimizujete poslovanje i sve to zasnovano na tačnim i čvrstim podacima.
Svaki projekat je samostalni entitet u softveru.
Mogućnost praćenje podprojekata.
Pratite projekte po fazama izvođenja.
Kreiranje resursa koje će se koristiti u softveru - materijal, usluge, sitan inventar, osnovna sredstva i podelu istih na kategorije u više nivoa radi lakšeg praćenja kroz mnogobrojne izveštaje.
Definisanje ljudskih resursa i nabavnih cena za poslove koji će im biti pridruženi radi lakšeg praćenja realizacije po zaposlenima.
Unos utroška materijala, utrošenih sati zaposlenih i ostalih resursa na projektu sve kroz jednu masku za unos.
Automatsko formiranje trebovanja i utrošaka materijala.
Mogućnost praćenja projekata do nivoa lokacije kod klijenta.
Automatsko kreiranje faktura na klik na osnovu podataka unetih za određeni projekat uz mogućnost prilagođavanja načina prikaza utrošenih reusursa na fakturi na osnovu zahteva klijenata.
Slanje faktura na SEF sa jednim klikom uz priloge koji se takođe automatski pridružuju fakturi prilikom kreiranja.
Mogućnost dodeljivanja i raspoređivanja troškova podizvođača po projektima i po fakturama.
Mogućnost određivanja ključeva za preraspodelu za automatsko knjiženje.
Kontrola indirektnih tj. skrivenih troškova i uticaj na profitabilnost projekta.
Praćenje profitabilnosti projekata tako da na kraju projekta imate precizne podatke o ostvarenoj zaradi.
Praćenje realizacija po zaposlenima na osnovu potrošenih sati na projektu.
brzi linkovi
Copyright © 2025. SVEra Solutions d.o.o. Beograd. Design by Webility.Digital