Uputstva, resursi i alati na jednom mestu

U ovoj sekciji možete preuzeti sve potrebne resurse za efikasnu implementaciju SVEra ERP sistema. Uputstva, vodiče, dokumentaciju i alate smo pripremili tako da vam olakšamo svaki korak, od instalacije do optimizacije sistema.

Uputstva

Video uputstva

Na našem YouTube kanalu možeš pronaći detaljna uputstva, korisne savete i tutoriale koji će ti pomoći da maksimalno iskoristiš sve funkcionalnosti SVEra ERP sistema. Prati nas i uveri se kako jednostavno možeš optimizovati svoje poslovanje uz naše video materijale!

SVEra na delu: Zakaži besplatnu prezentaciju!

Pozivamo te da se pridružiš besplatnoj prezentaciji SVEra ERP programa, koji je dizajniran da unapredi efikasnost i produktivnost tvog poslovanja. Na prezentaciji ćeš saznati kako naš sistem može unaprediti procese u računovodstvu, prodaji, nabavci, ljudskim resursima i mnogim drugim oblastima.

FAQs (najčešće postavljana pitanja)

Pokrenite stavku menija **Knjigovodstvo-Analitika-Zatvaranje**. Izaberite konto po kome želite da zatvorite stavke. Izaberite opciju **Po izvornom broju**. Kliknite na dugme **Automatsko zatvaranje**. Sačekajte dok vas program ne obavesti o uspešnoj izvedenoj akciji. Za stavke koje program ne može da zatvori po izvornom broju predlažemo da se odabere opcija **Po datumu** i kao u prethodnom slučaju klikne na dugme **Automatsko zatvaranje**. Sačekajte dok vas program ne obavesti o uspešnoj izvedenoj akciji.
Pokrenite stavku menija **Knjigovodstvo-Analitika-Kumulativ kupaca dobavljača**. U polju **Izbor konta** izabertie konto po kome šaljete IOS-e. Kliknite na dugme **Pregled**. Pojaviće vam se spisak svih komitenata koji su imali transakcije u tekućoj godini. Ovd emožete evenutalno dodatno da filtrirate podatke pre slanja. U **Opcijama za štampanje** u polju **Izveštaj** izaberite opciju **04 IOS**. U isoj opciji izbarite u polju **Email Šablon** šablon u kojem se nalazi tekst propratnog maila. Kliknite na dugme **Elektronski**. Sačekajte dok vas program ne obavesti o uspešnoj izvedenoj akciji.
Pokrenite stavku menija **Knjigovodstvo-Presek godine-Početno stanje**. U Čarobnjaku odaberite oznako naloga za početno stanje. Na sledeće pitanje odabertie opciju **Prenos samo analitičkih konta**. Na sledeće pitanje odgovorite da želite **prenos po otvorenim stavkama (YES)**. Na sledeće pitanje odgovorrite da želite prenesete stanje **po starim kontima (YES)**.Sačekajte dok vas program ne obavesti o uspešnoj izvedenoj akciji.
Preduslov za prenos početnog stanja da se pre ove akcije proknjiženi svi manjovi i viškovi na izabranom magacinu. Pokrenite stavku menije **Veleprodaja-Popis-Unos popisa**. U zaglavlju u polju **Vrsta** izaberite opciju **Godišnji popis** dok u polje **Datum** unesite **31.12. tekuće godine**. Odaberite opciju **Prenos stanja sa lagera**. Klinite na dugme **Izvrši**. Program će popuniti stavki sa svim artiklima sa aktuelnim stanjem i cenama. Odaberite opciju **Knjiži robno (zavisi od vrste)**. Klinkite na dugme **Izvrši**.
Prilikom formiranja dokumenta iz importa sa SEF-a program je formirao dokument **Nabavna faktura**. Za sve stavke dokumenta gde program nije uspeo da poveže šifre dobavljača sa šiframa u sistemu program je tu stavku uneo pod generičkom šifrom i opisom **Import sa SEF-a**. Za sve takvbe redove u dokumentu treba u polju kataloška šifra izabrati sa kojom šifrom želimo da povežemo artikal od dobavljača. Kada se sve šifre povežu prilikom knjiženja dokumenta program će povezati šifre i kod narednog importa će automatski povezati šifre artikala.
Pokrenite stavku menija **Knjigovodstvo-Poreska evidencija-Obrazac EPP**. U polju **Poreski period** odaberite poreski period za koji želite da formirate EPP. Kliknite na dugme **Formiraj**. Program će formirati EPP prijavu. Pre slanja preporuka je da se provere podaci. Nakon provere kliknite na dugme **Eksport**. Nakon uspešnog eksporta na SEF program će popuniti polje **SEF broj prijave** sa brojem prijave kojim je prijava registrovana na SEF-u. Ukoliko je neophodno da pošaljete korekciju postupak je identičan stim da se pre ponovngo slanja odabere opcija **Korekcija**
Pokrenite stavku menija **Administracija-Dokumenti-Šifarnik dokumenata**. U listi prikazanih dokumenata odaberite dokumet za koji želite da promenite izgled serije. U polju **Format za Izvrb** promenite format u oblik koji vam odogovara.Dozvoljeni znaci koji kogu da se koriste su: yy ili yyyy za format godine, katbroj za prikaz broja dokumenta, rj za prikaz radne jedinice, Slovne oznake za oznaku serije tj oznaku dokumenta (npr IR izlazni račun ili FAK kao oznaka za fakuru), znak – kao separator između oznaka. Raspored elemenata je slobadan tj resled elemanata sami određujete.
Pokrenite stavku menija **Administracija-Grupe i korisnici**. Stavite fokus na prozor **Korisnici**. Odaberite opciju dodaj nov red. U prozoru za unos novog korisnika popunite obavezna polja stim da je važno da dodelite odgovarajuću grupu jer time se korisniku daju odgovarajuća prava u radu i softveru. Za lozinku se može uneti neka generička vrednost jer korisnik može nakon prvog logovanja da promeni lozinku. Klinite na dugme **Prihvati**. Ukoliko je neophodno da se novi korisnik učlani u posebne grupe kliknite na dugme **Podešavanje grupa**. Dodajte red i unesite korisničko ime i ime grupe u koju ćete učlaniti novog korisnika.
Imaš dodatna pitanja ili neku nedoumicu?